ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

My Exchange Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Outright online bookkeeping for just $9.99 / mo!

Tuesday, February 7, 2012

Seandainya tuhan mengizinkan....

Unknown | 1:01 AM | | | Best Blogger Tips

Do You Like This Story?






Photobucket



Seandainya tuhan mengizinkan....

Seandainya Tuhan mengizinkan akan kuteruskan hidup ini walau semarak jiwa kaku walaupun diri ini tiada di sisi walau diri ini kepayahan akan kuteruskan perjalanan walaupun amat pedih terpaksalah aku hadapi Seandainya Tuhan mengizinkan biarlah ku bertemankan kesepian pahit getir ku sendiri akan ku pasrah walau berjuta deraian airmata menemani sepanjang malam sepi ku masih pantaskah.... aku merindu jika orang tak peduli pada diriku lagi masih pantaskah.... aku mengharap kasih orang sedangkan orang tak sudi lagi

Seandainya Tuhan mengizinkan ku dambakan agar jiwa ini tenang setenang kedamaian fajar setelah kau lukai sisa nostalgia lalu adakala mengganggu jiwaku menghimpit mencengkam naluri kerdilku seiring kenanganku sesungguhnya.... aku berharap suatu kala dan saat nanti aku ditemukan.... seorang kekasih yang setia Seandainya Tuhan mengizinkan jika ia sudah tersurat dan tersirat jika ia ketentuannya jua aku ucapkan selamat tinggal semuga kau bahagia bersama teman baru semuga kau temui apa yang dihajati
Nukilan : tokuban
Februari 02, 2012 4:34am

0 comments:

Post a Comment

Recent Comments

Blogger Gadgets